2016-02-28

Sorry Vera

Ik was met vrienden de hort op en we maakten het goed vroeg. Ik was dronken, maar Anneloes had geen plek om te slapen, dus bracht ik haar naar een hotel waar zij op mijn kosten de nacht kon doorbrengen. De volgende dag was iedereen in paniek omdat niemand wist waar ze gebleven was.

Ik besloot haar te gaan zoeken in het hotel. Daar aangekomen merkte ik dat het personeel het niet echt leuk vond als ik door het hotel ging zwerven en ze lieten me niet naar boven gaan. Ik ging toch in het hotel rondlopen en kwam zo in een kleedkamer voor mannen terecht. Ik ging een houten deur door en kwam in een krap gangetje, met nog een houten deur aan het eind. Die maakte ik open en kwam in de vrouwenkleedkamer. Twee vrouwen keken me verbaasd aan, maar herkenden me en groetten me. Dit was niet de juiste route en ik keerde weer om.

Ik kwam toen een hotelmedewerker tegen die de medewerkerslift pakte. Ik ging mee en kwam zo op de derde etage terecht: een grote ruimte met een indoor zwembad en daaromheen nog een aantal kleinere baden. Ik speurde de hele ruimte af, maar ik zag Anneloes nergens. Ik liep nog wat rond en wilde terug gaan toen ik opeens Anneloes en Eva in het water van een cocktail zag genieten. Top, ik had haar eindelijk gevonden! "Hee Eva en Vera!" Anneloes keek me boos aan. Ik probeerde me te herstellen maar zei weer 'Vera'. Uiteindelijk lukte het me om haar uit te leggen dat de anderen bezorgd waren. Ze zou nog even in het zwembad blijven en dan de vriendengroep appen. Ik nam afscheid, en nu lukte het wel om 'Anneloes' te zeggen :D

Bij het weglopen, kwam ik een knuffel tegen die ik jaren geleden cadeau had gehad van een van de meiden in de vriendengroep. Het was een eendje. Toen ik het oppakte, viel er een pootje af en verscheen er opeens een kleine zwarte staart met een witte punt. Ik scheurde de knuffel open en tot mijn verbazing zat er een levende kitten in. Ik had er een nieuw huisdier bij, naast alle spinnen die het waarschijnlijk moeten ontgelden komende tijd. In m'n droomwereld dan.