2017-01-27

Hier word ik blij van (1/7)

Toen ik in 2015 merkte dat de sombere gedachten weer de overhand begonnen te krijgen, heb ik een maand lang opgeschreven waar ik wél blij van werd. Ik hield er zeven eerlijke en leuke pagina's over. Dit was de eerste:
  • NS noemt vertraging "Nieuwe aankomsttijd"
  • J. belt; blij gesprek volgt
  • S. is enthousiast over m'n telefoon uit 2006
  • Lekker scheten laten op de wc
  • Mooie muziek (Two Steps From Hell)
  • Discussie met N. over knopjes in een space shuttle
  • Sneller klaar met werk dan verwacht
  • Het is rustig/stil op kantoor (ondanks het vele aantal mensen)
  • Denken aan hoe mooi m'n berging wordt door isoleren
  • Een opgeschoonde mailbox
  • Verjaardagskaarten
  • Met blote voeten op zacht tapijt/vloerkleed lopen
  • Snoep uitgedeeld krijgen
  • Een ongemakkelijk kijkspel met een leuke vrouw tegenover me in de trein
  • Een man in de stiltecoupé die iets van twee druk pratende vrouwen zegt
  • Een binnenpretje over zijn frisdrank (Amstel Radler)