2017-02-10

Hier word ik blij van (3/7)

Toen ik in 2015 merkte dat de sombere gedachten weer de overhand begonnen te krijgen, heb ik een maand lang opgeschreven waar ik wél blij van werd. Ik hield er zeven eerlijke en leuke pagina's over. Dit was de derde:
  • Een moeilijke bal bij snooker die lukt
  • Ontdekken dat water interessante golven maakt bij je vingers als je een ei onder de kraan houdt
  • Dat Danny tóch nog in Expeditie Robinson blijft
  • Dat m'n kubiekemeterpakket #2 bezorgd is :D
  • Trots op m'n superzware kast
  • Me bedenken dat ik nog stroopwafels in huis heb
  • Een privéwc hebben bij het uitgaan omdat ik tegenover de kroeg woon
  • Een opgeruimde kamer
  • Sneeuw
  • Oude fotoalbums doorkijken
  • Oude muziek luisteren
  • Lama's terugkijken
  • Tegenlicht over een wereld zonder bezit: inspirerend: "Ik wil geen lamp, ik wil licht."