2017-02-17

Hier word ik blij van (4/7)

Toen ik in 2015 merkte dat de sombere gedachten weer de overhand begonnen te krijgen, heb ik een maand lang opgeschreven waar ik wél blij van werd. Ik hield er zeven eerlijke en leuke pagina's over. Dit was de vierde:
  • Het vastnieten van de stof op m'n bank met mooi resultaat
  • Was dat diezelfde meid nou in Mes?
  • 19°C binnen zonder te stoken in november: heerlijke temperatuur
  • Ze hadden weer de schakelaars die ik zocht bij de bouwmarkt
  • Boormachine gekocht :D
  • Slaplantje
  • Sojaburger overleven (verhitten helpt :D)
  • Met flinke wind mee fietsen
  • Mijn handschrift (vooral de 'f')
  • M'n eigengebouwde kast vol met boeken
  • Dat collega K ook wel van flauw houdt
  • Het uitzicht vanuit de Rotterdam
  • Het vooruitzicht dat ik straks snel thuis ben
  • M'n eigen brood bakken