2017-02-03

Hier word ik blij van (2/7)

Toen ik in 2015 merkte dat de sombere gedachten weer de overhand begonnen te krijgen, heb ik een maand lang opgeschreven waar ik wél blij van werd. Ik hield er zeven eerlijke en leuke pagina's over. Dit was de tweede:
  • Een netjes geordende administratie
  • Dat ik niet van West hoefde te vertrekken (onbereikbaar met NS door brand)
  • Een jogger die loopt te roken (lekker tegenstrijdig)
  • De trein halen als je niet verwacht 'm te kunnen halen
  • Naar huis kunnen omdat iets af is
  • Thuiskomen
  • Dromen over een meid die ik leuk vind/vond
  • Enthousiaste (en soms niet geheel serieuze) mensen om me heen (oud-collega's)
  • Een meid raakt haar vriendin kwijt terwijl ze mij aankijkt
  • De knappe barvrouw in de kroeg die me begroet alsof ze me kent
  • Twee dagen achter elkaar ruim winnen met snooker