2017-02-24

Hier word ik blij van (5/7)

Toen ik in 2015 merkte dat de sombere gedachten weer de overhand begonnen te krijgen, heb ik een maand lang opgeschreven waar ik wél blij van werd. Ik hield er zeven eerlijke en leuke pagina's over. Dit was de vijfde:
  • Als de klant 'kleinigheidjes' zegt en jij aan kleine geitjes moet denken
  • Als ik te horen krijg niet voor een klant een server in hoef te richten
  • Als ik te horen krijg dat ik lekker een paar weken mag gaan programmeren
  • Pannenkoeken bakken (en opeten natuurlijk)
  • M'n zeefje-op-een-stok kunnen gebruiken
  • Schilderijen op de muur plakken met klittenband
  • Een gevulde boekenkast
  • Medeleven ontvangen voor m'n overleden telefoon
    RIP Sony Ericsson K800i :(
  • Vrienden/collega's die spontaan hun oude telefoon aanbieden
  • Wind mee in de storm
  • Met een van m'n beste vrienden bier drinken, Once upon a time in the west kijken en slap ouwehoeren