2017-03-03

Hier word ik blij van (6/7)

Toen ik in 2015 merkte dat de sombere gedachten weer de overhand begonnen te krijgen, heb ik een maand lang opgeschreven waar ik wél blij van werd. Ik hield er zeven eerlijke en leuke pagina's over. Dit was de op een na laatste:
  • Manager D. die onrustig wordt omdat hij me niet telefonisch kan bereiken
  • 's Avonds de net iets te krappe broek uitdoen
  • Een mooie vrouw
  • Collega D. die op basis van een nummer ziet dat ik het heb bedacht
  • De geur van pannenkoeken
  • De hulp van vrienden
  • Een vriendin die met me meeleeft
  • Berg schuim kopen
  • De zon die na de regen m'n huis in schijnt
  • Kopspijkers bij De Kwis
  • De lades voor onder m'n banken lijmen: strak resultaat
  • Het tetrismuziekje in m'n hoofd bij elke puzzel
  • Family Guy
  • Xkcd