2017-03-10

Hier word ik blij van (7/7)

Toen ik in 2015 merkte dat de sombere gedachten weer de overhand begonnen te krijgen, heb ik een maand lang opgeschreven waar ik wél blij van werd. Ik hield er zeven eerlijke en leuke pagina's over. Dit was de laatste:
  • Geur van (gezaagd) hout
  • BabyMetal
  • Bonte was
  • Uitslapen
  • Eigen tijden bepalen
  • Geen druk voelen
  • Mogen falen (geen seniorverwachtingen)
  • Mensen die 'houdoe' zeggen
  • Als de server eindelijk werkt bij de klant
  • Dat ze bij die klant ook blij waren en niet moeilijk deden over de tijd die het gekost had
  • Hulp en enthousiasme van m'n moeder bij het bankenproject
  • Dat het nietwerk van de eerste bank af is
  • Netflix
  • Stripjes van Vera van Groos
  • Iemand die expres de stiltecoupé uit loopt om te bellen
  • Dat ik bijna m'n dino aan de muur kan hangen
  • Hoe snel en goed ik de lades (voor onder m'n banken) heb gemaakt
  • Tostiijzer (met verwisselbare platen)